Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włocławku w celu rozeznania cenowego zwraca się z prośbą o złożenie oferty na usługę cateringową wraz z dostawą dla 30 osób na spotkanie dotyczące rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo- wychowawczych do 14 dzieci w ramach projektu partnerskiego pn. „Rodzina w Centrum 3” współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko — Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9 Solidarne Społeczeństwo, Działanie 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałanie 9.3.2 Rozwój usług społecznych .
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa wraz z dostawą na spotkanie dla 30 osób dotycząca rozwoju rodzinnych form pieczy i placówek opiekuńczo- wychowawczych do 14 dzieci w ramach projektu partnerskiego „Rodzina w Centrum 3”. Wykonawca zapewni usługę gastronomiczną podczas spotkania dla wszystkich uczestników, składającą się :
przerwy kawowej :
– kawa czarna sypana z ekspresu lub wrzątek w termosie,
– herbata w torebkach oraz wrzątek w termosie,
– cukier, śmietanka do kawy, cytryna,
– woda mineralna gazowana , niegazowana, w butelkach (0,5 litra na osobę),
– soki –dwa-rodzaje (0,3 l na osobę),
– owoce (dwa rodzaje) podane dla wszystkich uczestników,
– dwa rodzaje ciasta –po jednym kawałku na osobę (1kawałek 150 gram) wraz zastawą lub naczyniami jednorazowego użycia.
jednego obiadu w tym każdy obiad obejmuje:
– zupę (300 ml każda porcja, jeden rodzaj)
– mięso lub ryba na ciepło (150 gram, jeden rodzaj),
– zestaw surówek ze świeżych warzyw lub/i gotowanych,
– deser sałatka owocowa lub lody lub ciasto- porcja 200g,
– do dania głównego podane zostaną dodatki (ziemniak, kasza, ryż , lub frytki),
– soki owocowe (0.3 l jedna porcja),
– woda mineralna (0.3l jedna porcja).
Posiłki winny posiadać walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd Wykonawca przy oferowaniu posiłków powinien stosować świeże produkty spożywcze. Zasada urozmaicenia powinna dotyczyć wszystkich posiłków. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia potraw i napojów, zgodnie z zaproponowanym i zaakceptowanym przez zamawiającego menu oraz zobowiązany jest do zapewnienia zaplecza technicznego i obsługi potrzebnej do sprawnego przeprowadzenia usługi gastronomicznej z uwzględnieniem wszystkich prac porządkowych po zakończeniu.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć stosowną zastawę (talerzyki, sztućce, filiżanki) lub naczynia jednorazowego użycia.
Termin realizacji zamówienia: druga połowa marca 2022 r.
Warunki udziału w postępowaniu: Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty ekonomii społecznej, tj.:
1) przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. poz. 651, z późn. zm.);
2) podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:
a) CISiKIS;
b) ZAZ i WIZ, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
3) organizacja pozarządowa lub podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 3 pkt. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 239, z późn. zm.);
4) podmiot sfery gospodarczej utworzony w związku z realizacją celu społecznego bądź dla którego leżący we wspólnym interesie cel społeczny jest racją bytu działalności komercyjnej. Grupę tę można podzielić na następujące podgrupy:
a) organizacje pozarządowe, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące, działalność gospodarczą, z której zyski wspierają realizację celów statutowych; spółdzielnie, których celem jest zatrudnienie tj. spółdzielnie pracy, inwalidów i niewidomych, działające w oparciu o ustawę z dnia 16 września 1982 r. – Prawo spółdzielcze (Dz. U. z 2016 r. poz. 21, z późn. zm.),
b) spółki non-profit, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o ile udział sektora publicznego w spółce wynosi nie więcej niż 50%. Weryfikacja statusu Wykonawcy odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (stanowiący załącznik nr 1) oraz aktualnego dokumentu potwierdzającego status Wykonawcy (np. statutu, odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, z którego wynika posiadanie ww. statusu itp.) wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający wymaga, aby oferent — PES wykazał się posiadanym doświadczeniem w zakresie wyżej wymienionej usługi.
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje): min. 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał usługi cateringowej .
Ofertę wraz z niżej wymienionymi załącznikami proszę złożyć do dnia 28.02.2022 r. godz. 8:00.
załącznik nr 1 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz aktualny dokument potwierdzający status Wykonawcy.
załącznik nr 2 formularz ofertowy .
Sposób oceny ofert: Jedynym kryterium oferty jest najniższa cena.
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami jest: Dorota Szałczyńska , nr tel. 54 230 46 58 pok.215 e- mail: rodzinyzastepcze@pcprwloclawek.pl
Cena brutto: 1.800,00 zł