Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włocławku w celu rozeznania cenowego zwraca się z prośbą o złożenie oferty na usługę zakupu i dostawę materiałów edukacyjnych/dydaktycznych w ramach projektu partnerskiego pt,, Rodzina w Centrum 3” współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko — Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9 Solidarne Społeczeństwo, Działanie 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałanie 9.3.2 Rozwój usług społecznych.
Oferta dotyczy zakupu i dostawy następujących materiałów edukacyjno-dydaktycznych:
- Sprytne klocki. Słomki konstrukcyjne 800 elementów,
- Gra w okręty Statki Noris 606100335 Simba,
- Gra zręcznościowa z wyrzutnią BJ557 Bigjigs Toys,
- Gra zręcznościowa Rzut do celu + 12 woreczków,
- Gra logiczna Cztery do Wygranej 2272 Alexander,
- Interaktywna gra towarzyska Piąteczka! 10264 Dumel Discovery,
- Wyszywanka Filo 040-0570 Quercetti,
- Klocki Basic Travel Box 500 elementów 50003 Meli,
- Drewniana magnetyczna układanka tangram 50643 Viga,
- Gra zręcznościowa Rzut obręczą do celu GA145 BS Toys,
- Kreda neonowa Jumbo 6 sztuk Colorino,
- Tablica zmywalna z szablonami 907101 Maped Creativ,
- Mazaki pędzelkowe 12 kolorów Interdruk,
- Kredki ołówkowe Artist w metalowym pudełku 24 kolory Colorino x 2
- Kredki ołówkowe trójkątne 24 kolory Bambino
Termin realizacji zamówienia: Luty 2022 r.
Warunki udziału w postępowaniu: Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty ekonomii społecznej, tj.:
- przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. poz. 651, z późn. zm.);
- podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:
– CISiKIS;
– ZAZ i WIZ, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
- organizacja pozarządowa lub podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 3 pkt. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 239, z późn. zm.); - podmiot sfery gospodarczej utworzony w związku z realizacją celu społecznego bądź dla którego leżący we wspólnym interesie cel społeczny jest racją bytu działalności komercyjnej. Grupę tę można podzielić na następujące podgrupy:
– organizacje pozarządowe, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące, działalność gospodarczą, z której zyski wspierają realizację celów statutowych; spółdzielnie, których celem jest zatrudnienie tj. spółdzielnie pracy, inwalidów i niewidomych, działające w oparciu o ustawę z dnia 16 września 1982 r.- Prawo spółdzielcze (Dz. U. z 2016 r. poz. 21, z późn. zm.),
– spółki non-profit, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o ile udział sektora publicznego w spółce wynosi nie więcej niż 50%. Weryfikacja statusu Wykonawcy odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (stanowiący załącznik nr 1) oraz aktualnego dokumentu potwierdzającego status Wykonawcy (np. statutu, odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, z którego wynika posiadanie ww. statusu itp.) wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający wymaga, aby oferent — PES wykazał się posiadanym doświadczeniem w zakresie wyżej wymienionej usługi.
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje): min. 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał usługi zakupu materiałów edukacyjnych.
Ofertę wraz z niżej wymienionymi załącznikami proszę złożyć do dnia 10.02.2022 r do godziny 8:00.
Koszt usługi: 1.000,00 zł
WAŻNE do oferty należy dołączyć wypełnione załączniki:
– załącznik nr 1 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz aktualny dokument potwierdzający status Wykonawcy.
– załącznik nr 2 formularz ofertowy.
Oferty bez wypełnionych załączników będą odrzucone!
Materiały dostarczone będą Zamawiającemu na koszt i ryzyko wykonawcy.
W szczególności Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i wynikłe w czasie transportu oraz spowodowane niewłaściwym opakowaniem.
Sposób oceny ofert: Jedynym kryterium oferty jest najniższa cena.
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami jest: Dorota Szałczyńska, nr tel. 54 2304658 pok. 215, e- mail: rodzinyzastepcze@pcprwloclawek.pl